Merhaba arkadaslar. 2 gün içinde 6 ay asısı yapılacak bebeğime. Son 1 haftadır yogun öksürüğü var, hatta antibiyotik kullandım 4 gün. Azaldı sonra öksürük kesici ilaca devam edıyorum. Aşının artı bır zorlugu olurmu bebeğime. Birde arkadaslar ates yaptımı neler yasadınız. Tavsıyenız varmı. Aynı anda 3 ası vurulacak demi