Miniknur Anladım benim de 18,5 aylık bir oğlum var, o da çok emer çok düşkün boynum sırtım ağrır düzgün uyuyamıyorum çünkü, çalışmıyorum bu arada, tabi siz çalışıyormuşsunuz, herkesin şartları bir olmuyor, süreç de aynı olmuyor. Sadece bazı şeylerin doğrusu ve yanlışları var, bunuda en az hasarla atlatmak mümkün, telafisi olan bir şey, en önemlisi aranızdaki o güzel şefkatli anne-evlat bağı❤️