Momyboygirl ilkyardım videoları izleyin. Ben ek gıdaya böyle başladım. Ekstra tehlikeli üzüm, kuruyemiş gibi şeylerde dikkatli oluyorum tabii ki ama çevremden hep çok rahat olduğum söyleniyor 😅 mesela bişey boğazına kaçınca sakin bi şekilde çıkarmasını bekliyorum. Temkinli yaklaşıyorum çünkü panik yaparsam korkar diye çekiniyorum. Baktım zorlanıyor, sırtına hafifçe vuruyorum. O da olmazsa kaldırıp destek oluyorum. Çok şükür hiç ileri derece boğaza kaçma sorunu olmadı. Sadece yenidoğan döneminde sütüm tazyikliydi ve her emzirmede mutlaka genzine kaçardı. Orda alıştım sanırım