Danerys evet yurume arkadaslari da sıkıntı hiz ayari olmadigi zaman. Yine de bana yurutec bieaz daha sıkıntı gibi gekiyor ama dediginiz gibi tercih meselesi 🥰 ay ben de bebegim sporla ilgilensin filan cok istiyorum ileride ama desenize su anki yavasligi buyuyunce de devam edebilir 😂 ben de emeklememisim ama 10.5 aylikken yurumusum 🤷♀️ bu arada usuyemecegini sanmam. Ben uyku tulumu kullaniyorum bir srun yasamadim usume ile ilgili. Yukarida veya asagida pek farjetmez bence. Ama eger iciniz rahat etmiyorsa yataginin altina yorgan koyun biraz yukselmis olur boylece 🤗