Zelisblt biz de aynı tarihte 2 yaş olacağız, ve o tarihte bir mucize olsa da bitse su sendrom 🙄 bizim ki her dk anne beni kucağına al, hayır alma ikilemiyle meşgul bu aralar, istedigi olmayınca önce kendine sonra etrafındaki tüm nesnelere vuruyor sinirini alamayıp önce bana babası varsa ona tekme tokat 🤭😂 yapma diyorum yok, güzelce diyorum yok kızıyorum yok o kadar ikilemdeyim ki nasıl davranmalıyım bilmiyorum, anlamadan acımasozca davranıyor bazen diyorum sevmiyor herhalde 🤷🏼♀️ Krizi tuttu mu saatlerce huysuz dolanıyor ve bizim de kıyafet ayakkabı çorap bir sürü takıntılarımız var 😭😭😭