aylizinannesiii glcncbn Ben altus marka kullanıyorum gayet iyi mis gibi firinim ankastrem 3senedir masallah 😁😁
baloglum_e glcncbn merhaba Bosch aldım ben memnunum çevremdeki herkes de kullanıyor hiç şikayetçi olan duymadım
aylizinannesiii glcncbn Biz evlenirken uygun fiyatlı aldik maddi durumdan altus uygundu şimdide iyi ki almisim diyorum😁😁😁
glcncbn Morusevenanne Kayımvalideminde fırını Arçelik senelerdir kullanır çok memnun ama şans işi o da 😊
Arjen Ben fiyatı uygun diye fırını vestelin en iyi modelinden, Ocak ve davlumbazıda luxellden aldım. Ocağının tencereyi koyma yerleri biraz kaygan . Ama onun dışında güzel. Fiyat olarak baya uyguna geldi. İki ay önce aldım.
Ebrusamet0742 glcncbn annemin bı lafı var beyaz eşya şans işi aynı kocaya benziyor iyi de çıkabilir kötü de 😂 yani ne marka olursa olsun şansınıza ne çıkarsa benimki Samsung çok memnunum
Sakura-chan glcncbn ben Arçelik kullanıyorum ama arkadaşımın eşi ankastre ustası . O silverline dedi . En az arıza bu markadan geliyormuş