Melihakrds Booba tatlı çeşitli fazla geldi bana bence bi doğum günü pastası tatlı tuzlu kurabiye bi çeşit börek ve salata tarzı şeyler yeterli
OncedenGurme Booba çok fazla tatlı var. Zaten pasta olur. Yanına kurabiye yeterli. Börek, poğaça ve salata yaparsanız tamamdır. Belki sarma da olabilir zeytinyağlı
NunuDudu Booba zaten pasta yeneceği için tatlılar çok fazla geliyor. Tavsiyem tuzlu kurabiye ve meze tarzı çeşitleri artırın.
AyseAlyamm Booba tatlı çok olmuş canım bence pasta olunca diğer tatlılar pek yenmiyor tuzlu ağırlık verebilirsin . 3 renkli börek çok güzel oluyor mesela . Benim kızımın doğum gününde mercimek köftesi , tuzlu kurabiye , incirli kurabiye , 3 renkli börek , haşhaşlı nokul ve pasta vardı hepsinden yendi 🤗
AsyaninAnnesiiii Booba tatlidan krize girecekler resmen bi kac tatli cikartip tuzlu ekleyin bence 🥴 Benim kızımın doğum günüde 15 gün sonra Bende… Kısır Makarna salatası Sigara böreği Su böreği Poğaça Çikolata topları Birde pastasi olacak. Fazla kimse gelmeyecek diye fazla birsey yapmayacağım işten gelicekleri için fazla tatli çeşiti koymak istemedim.
limonkolonyasi Booba geneli tatli ağırlıklı Bi menü olmuş poğaça börek sarma salata vs.olsa daha iyi olur bence
Balim61 Booba börek Poğaca Mercimek köfte(yarisini şekilli cikardim küçük top kek kaliblarinda dierini norml sıktım) Patates salatasi(kalıpta cikardim şekili) İslak kurabiye Sarma Gül tatlisi Rus salatasi. İcecekte olarak kola,fanta aldm üzüm komposta yaptim 1 hafta önce kutladik menum bu sekildeydi
Alminazli Bnce tatli şeylere cok gerek yok pasta oluo zaten bn amerikan salatası,patates salatası,kısır,tırtıl kurabiye,börek,poğaça,sarma,zeytinyagli dolma,çikolata topları yapmıştım salata türü şeyler daha iyi oluo