Aysegullblt- şimdi birincisi zeytinyağı popoda pişiğe sebep olur asidik yapıda olduğu için, bende bilmiyordum aynı hataya düştüm malesef. İkincisi ise yüksek ihtimal popoda çatlak vardır. Basit bir muayene ile çıkıyor zaten bir doktor kontrolüne götürün derim. Bir de gaz çıkarırken de ağlıyorsa o da çatlak belirtisi