Degerli_anne Saçı kabarık oluşta küt kestirenler var mı acaba ben kapalıyım ama evde başım açık dolanıyorum ve kestirmeyi düşünüyorum saçım hafif kabarık şöyle hafif toplansa yeterli olur benim için 🥲
antropologanne Degerli_anne Ayni sizin gibiydi saclarim once kut kestirdim, sonra arkami kazittim, en son da hem arkami hem yanlarimi kazittim. Oh be dunya varmis. 😂
Dedimolabilir Degerli_anne ben canim sacim genetik yapisi kabarik ama argan yagiyla bakimi olunca kabariklik kalmiyor
kbr-frk-ysf Degerli_anne benim saçlarımda kabarık ve uzundu. Önce omuzlarımın hizasında küt yaptırdım. Şimdide iyice kısalttırıp ensemin üstünden kat kat yaptırdım. Bonus olurum kullanamam diye düşündüm ama iyiki de kestirmişim çok hoş duruyor.
Duyulurum Degerli_anne ben kestirdim 3 yıl önce. Baya kipkisa küt kestirdim. Yağlarla serumlarla kremlerle yola geliyordu. Yüzüme de çok yakışıyordu küt. Şimdi uzun saç ve kâkül takılıyorum ama fırsatım olup kuaföre gidebilsem yine küt kestirirdim
Duyulurum kbr-frk-ysf bir de kısa kestirince saç kendine geliyor yenileniyor. Ben kestirince herkes keşke daha önce yaptirsaydin dedi
kbr-frk-ysf Duyulurum aynen saçlarım eskiden kaparık kuru gibiydi. Kestirdim bi canlandı ve kötü bi kabarıklığı yok. İki toka takıyorum kuaförde yaptırmış gibi duruyor 🙂 bir dahakine daha kısa kestireceğim gibi
Dedimolabilir zumraylc sabah suruyorum sacima aksam yikiyorum bir kaac saat kalmasi lazim sacda sonra yikiyorsun banyoda
Degerli_anne Dedimolabilir ben baktım da şimdi cok karga var sizin kullandığımız nedir acaba kestim bugün saçımı 😍