Serpil51 Kestim içi hala sertmiş ve ısırmış bulundum tadı kusacak kadar kötüydğ bu normal mi yumuşaması için napcam
Kk41 Serpil51 elma ve muzun yanına koyun karanlık bi yere. 2 günde yumuşar. baya yumuşak olması lazım dokunduğunuzda yoksa tadı acı oluyor
Makaron_88 Serpil51 gazeteye sarın tezgahta dursun sabaha yumuşar birde elma ile temas ettiğinde güzel yumuşuyor