[silindi] 20.30 da calpol verdim grip oldu oglum 38 39 lerde geziyor ates pedifen aldim dolven yerine ama arasi ne kadar tutup kaç ml vermem lazım 2 yas 15 kg bilen varsa çok sevinirim
nazlieylul [silindi] üç saatte bir ama pedifen kullanmayın hacettepede tedavi olupyruz doktor kesinlikle kullanmayın dedi çok ağı vakada kullnyolarmş çok baskıladığı için ateşi zarar veriyomyş böyle açıkladı dolven kullanabilirsiniz dönüşümlü
birtutamsac [silindi] pedifeni 6 saatte bir vereceksiniz canım eğer o arada ateş düşmezse ya da çıkarsa calpol u verin demişti doktor.
Smnl cileklicheesecake benim doktorum 6 saatte bir önermişti o şekilde kullanmıştık. Çocuktan çocuğa hastalıktan hastalığa değişebilir
[silindi] 112 doktorunu aradim 5 ml dedi ama prospektusde 2.5 ml diyor ben şimdi 2.5 verdim insallah etki eder birde dolvenle içeriği aynı dedi eczacı da doktor da firmadan dolayı isimleri farklı içerik aynı dedi ama