Ebru_linakus ![https://imgyukle.com/f/2022/01/09/oLUdpv.jpg] bebeğimin üst damağında iki şişlik vardı bugün biri daha beyaz ve alt damağında da beyazlık var bunlar diş mi kendisi 2 ay 15 günlük daha
Eski9 Ebru_linakus 2 ayda diş çıkar mı bilemiyorum hem ilk alt dişler çıkıyor. Bizde 3 aydan beri bekliyorduk salya eller hep ağızda vs 6 aylık oldu yeni çıkıyor şuan
Ebru_linakus Eski9 bilmiyorum bende bu iki kabartıyı anlamadım etrafımda hiç diş çıkaran bebek görmedim bilmediğimden soruyorum bugün biri daha beyazdı ucu elini ağzına götürüyor evet salyası da az da olsa akıyor ben bunları elini keşfetmesine bağlıyordum
Ebru_linakus Nealakasivarrr birde hiç memeyi tutmayan bebek bir emiyor memeyi çok huysuzdu verem aşısına bağlıyordum
Nealakasivarrr Ebru_linakus benim oğlumda öyle Şuan 6 diş birden çıkarıyor. Gece meme, gündüz meme.. Hem dişleri rahatlıyor hemde huzur buluyorlar
Gizem97 Ben diş olduğunu düşünmüyorum çünkü yanlardan daha sonra çıkıyor alttan ve ya üstten değil yandan çıkmış ama bilemedim yinede
sedanur4004 Ebru_linakus yanlardan dişler çıkmaz. İlk olarak ön alt veya üst dişler çıkar canım. Bu diş incisine benziyor. Benim oğlumda da var doktora goturmustk bizde diş sandık. Çoğu bebekte çıkıyormuş kendi kendine geçiyormuş sonra
sedanur4004 Ebru_linakus biz götürdük. Bunun bir sorun olmayacagini ve her 5 bebekten 4 ünde görüldüğü kendi kendine geçeceğini söyledi doktorumuz. Aylık kontrolünde sorabilirsiniz