4 aylık olmuş neredeyse, doktorum bana 3 aydan sonra kaldırma acıkınca kalkar dedi ben 3 aydan beri hayatta dokunmam yeri geldi 8 saat aç kaldı ama uyudu çok şükür şuan 14 aylık. Bir doktorunuza sorun isterseniz bence aç olsa oda uyanır ki bakın 6 da uyanıyor diyprsunuz