Sedakcby https://imgyukle.com/i/oLURYS Arkdaşlar bebeğim 10 aylık bu şekilde oldu göbek deliği yarın hemen doktora götürcez ama başına gelen varmı enfeksiyon olmuş diyen ler oldu çok endişeliyim bişey olur mu. Bide kötü bi koku var 😪 bez nem yapmış olabilir mi göbek deliğini kapatıyor sonucta bezi aklıma o geldi ama bilemedim başına gelen varmı 🥺🥺 yakınlaştırıp falan bi bakabilirseniz.. ☹️
leopar Sedakcby çok geçmiş olsun bencede dr görmeli ihmale gelmez bez beden göbekliğine kadar numarası mı büyük
EngineerMommm Sedakcby enfeksiyon gibi duruyor biz olmadik ama arastrmstm. Bezini göbek deliğine getirmemeye çalış hava alsın orası
Sedakcby leopar teşekkür ederim. Götürcem doktora evet. Yok tam bedeni 4 numara kullanıyoruz hala. Az da olsa göbek deliğini kapatıyor bezi yani ama büyük drgil
Rizeli53 Sedakcby inşallah geçer ❤️ biraz zıbınını açık bırak biraz hava alsın bidaha da bezini tam örtme üst kısmını kıvır ben sağ tarafı bantlıyorum sonra bantın üstünde kalan kısmı katılıyorum göbek deliği ortada kalıyo
Rizeli53 Sedakcby kız yanlış anlama ama 10 aylığa 4 numara küçük değil mi benim oğlan 7 aylık 5 numara tam oluyor
Sedakcby Rizeli53 inşallah teşekkür ederim. Evet baya havalandırdım bezler ken de açık bıraktım önemli bi durum olmasın da.. 🥺
Sedakcby Rizeli53 yani rahat oluyor 4 numara sleepy kullanıyorum arkadan ve önden boyutu iyi yani sızdırma falan da hiç yaşamadım 9 buçuk kilo bebeğim
Rizeli53 Sedakcby hımm benim bebeğim 6 aylık aşısında o kilodaydı şuan bilmiyorum 20 gün felan oldu aşı olalı
Hemsiiireeehuhuu Sedakcby Maalesef enfeksiyon bu , eğer dediğiniz gibi bezi kapatıyorsa ondan kaynaklıdır , siz mutlaka doktora götürün götürene kadar da o bölgeyi kupkuru tutun ve hava alsın üstünü kapatmayın . Geçmiş olsun 🌸🐣
Sedakcby Hemsiiireeehuhuu yaa 🥺 nerden enfeksiyon olur kiii. Morelim aşırı bozuk şuan. Sadece bezden kaynaklı olabilir mi yani önemli bişey olmaz dimi 😭
Hemsiiireeehuhuu Sedakcby banyodan sonra ıslak kalıp bezlediyseniz o da etkilemiştir. İhtimal çok ilerlemediği sürece ciddi bir durum değil merak etmeyin 😊Hemen farkettiyseniz korkacağınız bir şey yok aksatmayın yeter 👍🏻