Alyask Canım selam hoşgeldin 😅 daha yeni atlattık. Her uyku zamanı ağlayarak cıkıyodum odadan. Bi süre kendi haline bıraktım. Ne zaman isterse o zaman uyudu. Düzeninde ciddi değişme olmamak kaydıyla sende ona biraz müsade edebilirsin. Yaklasık 1 ay falan sürüyor. 2 uyku yaptıgı da oldu aksam 11 de uyudugu da. Ama şimdi şükür düzeldi. Hatta şöyleki omuzda kucakta uyuyan kızım suan kendi kendine yattıgı yerden pışpışla uyuyor: derdi belkide buydu bilemiyorum