Dün gece bebeğim koluna düşdü acile götürdük röntgen çektiler kırık cikik yok ama koluna basmiyo dirsegine basarak kalkiyo esirgiyo o kolunu emeklemek istemiyo ama oyuncak aliyo oyniyo kolunu salliyo bişey yok gibi ama emeklemeye gelince basmiyo.bugunde gittik randevu alın gidin belki doku zedelenmesidir dediler ,başına gelen varmı