Masalinaaa İlk dozunda 370 tl verdik bizim gittiğimiz hastanede doktorun elinde var yani onlar eczaneden aliyor ucreti direk doktorumuza veriyoruz biz eczaneye gidip almadik simdi 2.dozu olacak doktor değiştirdik ama ayni hastanenin başka şubesine gidiyoruz muayene ucreti 20 lira daha fazla ama bakalım aşı kaç para olmus gorecegiz 5 gun sonra bizde 🙏