Canangul Herkese merhaba adetime 2 gün kaldı kan tahlili yapılsa gebelik cikarmi adet gecikmesinimi beklemem gerek kasık ağrım var 3-4 gündür ne yapmalıyım sizce
Honki_Ponki Canangul Erken dölenmeyse çıkar yap kurtul yada biraz daha bekle istersen öle de yapa bilirsin tabi planlı gebelik se süpriz degilse 😊
Canangul Deletedmom0099 normalde adete yakın olduğunda yüzümde sivilce olurdu şimdi yok gebelik belirtisi diyorlar kime sorsam gebelik kaynaklı olabilirmi
Deletedmom0099 Canangul hiç bilemedim ama sadece bundan dolayıysa ihtimal düşük gibi eğer korunma yönteminizden şüphe etmiyorsanız
Honki_Ponki Canangul ozman bekle istersen daha belli olsun gerci heycanlısındır şimdi sen inşallah vardır kız çok sevindim inşallah rabbim heycanını güzel eyler inşallah gebelik vardır 🤲🏻🤗
Kaderlmc Canangul çıkar canım 🥰 ama kesin sonuç için adet gecikmesini bekleyin diyorlar belirtilerin normal adet belirtisi de olabilir