tosbigimmm suan 2,5 yaşında. Hala test yaptırmadık. Ancak besin alerjisi oldugi kesin. Alerjik şokgecirdi iki kez. Birinde erik, birinde cevviz yemişti.
Doğduğundan beri belirtilerini taşıyordu aslında, ancak doktorlar gelişim güzel olduğu icin onemsemedi.
Bronşit oldu sonra. 1 yılda 2den fazla kez. Alerjik astim bronsit tanısı kondu. Kortizonlu inhaler kullaniyor.
Beslenmesine dikkat ediyorum ancsk hala testi yaptırabilmis degiliz. 🤷♀️