Arkadaşlar ayın beşinde yumurtlama gördüm. 14 ü adet günüm. Ama adet yumurtlamadan 14 gün sonra oluyormuş. Oda ayın 19 una denk geliyor. Eğer hamile kalırsam adet görmeyecek miyim? Hamile kalmazsam ayın 19 unda mı adet göreceğim? Yani günümden beş gün sonra… Bilgisi olan arkadaşlar yazarsa çok memnun olurum şimdiden teşekkürler 💐🥰