Merhaba arkadaşlar bebeğim tam 3 aylık. Sütüm hep azdı ve bu yüzden meme+mama olarak gidiyorduk. 2 ay böyle güzel güzel devam ettik bi ara memeden koparamıyoduk sürekli emmek istiyodu. Ta ki 2. Aya kadar . 1 aydır meme reddi yaşıyoruz. Uykuya dalmak üzrereyken uykuluyken yeni uyandığında emiyor ama ayıkken mümkün değil tutmuyor. Ayakta denedim şarkı söyleyerek ilgisini çekerek denedim, cıplak tentene temas denedim, göğsüne şeker sürerek denedim . Yok yok yok olmuyorrrr pes etmedim hala uykusunda veriyorum hatta emsin diye özellikle uyutuyorum ama bu durum beni cok yıprattı. Mafoldum 1 aydır. Böyle bişey yaşayıp da aşabilen varmı gözünü seveyim yardımcı olsun birileri. Aç da bırakamıyorum kilo alımı zaten yavaş napcam bilmiyrm