Pembebeyzmavi PrensinAnnesi2021 sabah 8 en fazla 8buçuk gibi kalkar 1-1 buçuk gibi öğlen uykusuna yatar 1 saat 20 dk en fazla uyur akşamda 8buçuk 9buçuk arası uyumuş olur. Gecede sık uyanır. Düzenimiz böyle
Pembebeyzmavi PrensinAnnesi2021 ama tabiki az uyuduğu için çok huzsuzlanıyor saat 6 gibi uykusu gelmeye başlıyor zor tutuyorum
PrensinAnnesi2021 Pembebeyzmavi iste o huysuzlanmayi öğlen uykusunu uzatabilirsek önlemiş oluyoruz. Oğlum bir kere öğlen 2 saat uyudu sonra gün çok rahat geçmişti ama bir daha öyle uyutamadim ne yazık ki. Sizin saat düzeniniz iyi aslinda
Keskeuyusamm 11.ayında tek uykuya düştü kızım. Valla ne yalan söyleyeyim rahatladım. Güzelce uyuyup kalkıyor
Asya_12 Perimasali Benim bebeğimde öyle gündüz toplasan ancak 3 saat uyuyor ve zor bela daha 4 .5 aylık resmen uykuya direniyor bütün ihtiyaçları tam ben uyuyorum o uyumuyor gecede aynı saat 23 de yada 00 da anca uyuyor çor zor bi şekilde
GiybetReis senamiray naptı kalktı mı acaba bebeğiniz. Benim kıZda 10,5 aylık. Gece uykusuna cok gec girmeye basladı.. tek uyku içinde cok erken.. anlamadım😩
senamiray GiybetReis kalkmadı uyuyor çok şükür maşallah tek uyku bize erken uyumayı getirecek inanıyorum 😅😆
Pembebeyzmavi PrensinAnnesi2021 evet saat düzenimizi çok araştırdım düzenimiz iyi ams uyumuyor uzun ne yapsam🤷♀️
GiybetReis senamiray Ay sevindim. Bakalım bende bi kaç gün daha böyle giderse deneyeceğim. Belki diştendir diyorum çünkü.
Hellolo 7 aylık şuan yanımda oyuncaklarla oynuyor uyutmaya denedim ağladı napim bekliyorum azıcık oyalansın diye emiyor gece sürekli kalkıyor diş diyorlar ama henüz ortada birşeyde yok kesintisiz uykuya hasretim 🥺
PrensinAnnesi2021 Pembebeyzmavi çok sık kalkma sebeplerinden biri o da olabilir siz daha iyi bilirsiniz gerçi. Ben emzirmiyorum ama alışkanlık uyanıyor mama veriyorum bu sefer ama çok az iciyor bu da sürekli tekrar ediyor kısır döngü tüm gece
Pembebeyzmavi PrensinAnnesi2021 kesinlikle meme olduğunu düşünüyorum çünkü babanesinde kaldığımız zamanlar biz uyuyalım rahat yatalım diye kızım gece onunla yatıyor yani o bakıyor çünkü uzuuun zamandır gece beslenmesine ihtiyaç yok. Neyse durum böyle devam edince ve kızım büyüyüp anlamaya başlayınca artık babanesinde kaldığımızda meme yok bunu biliyor ve ya hiç uyanmıyor yada en fazla bir yada iki kere kalkarsa kalkıyor ve hemen geri uyuyor ama biz eve döndüğümüz andan itibaren başlıyor uyanmalara ve uyanınca memeeee diyor
PrensinAnnesi2021 Pembebeyzmavi ne zaman kesmeyi düşünüyorsunuz emzirmeyi, valla biryerden sonra emzirmek de zor oluyor bir düzen şart sanırım . Böyle böyle büyüyüp gidiyorlar heralde
Pembebeyzmavi PrensinAnnesi2021 kaç aydır düşünüyorum bir türlü cesaret edemedim ve kıyamadım😂 ama uykudan ziyade yemeside kötü memeye güvendiği için. Şöyle 20 aya yakın gibi kesebilirim belkş yani bir kaç ay sonra. Yaşını bekleyp yaza bırakmak istemiyorum. Yazın üstümüz açık mayo bikini derken hiç bırakamam her gördüğünde krize girer
PrensinAnnesi2021 Pembebeyzmavi ah kıyamam evet mayo bikini de memeeee diye koşabilir 😅 siz ne zaman hazır hissederseniz o zaman olsun 🤗
Gamze00777 senamiray bi an önce düzelir belki. Bazı bebekler maalesef öyle pek uyumak istemiyorlar hasta olunca diş çıkarında huyları değişiyor umarım düzelir bi an önce.