Dilan_34 Kızlar sezeryan yapalı bir ay oldu hala ayak parmaklarımin üç tanesi karincalaniyor kasirken varmı bu durumu yasiyan
Peekaboo Dilan_34 evet belden uyuşturma oldu bende de ameliyat anında uyanıktim. Bele iğne batirdiklari için oluyor. Hem bel ağrısı vardı. Hem parmakta uyuşukluk
Gunsss Öyle bir şey yaşamadım sadece kesi bölgesinde karıncalanma olmuştu şuanda da kesinin üst tarafı uyuşuk gibi Bu arada 15 ay oldu benim üstte kalsın postunuz
Peekaboo Dilan_34 18 aylık şu anda hiç yok. Yanlış hatırlamıyorsam 6 aylıkken falan da vardı. Sonradan geçti. Zamanla yavaş yavaş azalarak geçiyor