Merhaba kizlar. Bebegim 3 ay 15 gunluk ilk dogdugunda cocuk doktoru kontorol ettiginde popo deligiyle vajinasinin mesafesinin birbirine yakin oldugunu soyledi. Ozaman lohusalik doneminde cok hassastim her agladiginda sanki orasiyla ilgili saniyordum.kendi doktoru bana gore ameliyat gerektirmicek yerde kalmis dedi bi iki santim daha ilerde olsa bi oparasyon gecirebilir ama cocuk cerrahinij gormesi gerekir dedi tabi ozaman yeni dogdudu icin ailelerim hemen goturmeyelim biraz toplasin kendini dedi ve 2 aylikken goturduk doktor suanda kakasi civik oldugu icin sikinti yok ama ilerde kabiz oldugunda sikinti yarstabilir bi oparasyon gecirmesi gerekebilir dedi. Biz boyle birseyi olk defa duyduk internette cok arastirdik ameliyat olanlarda var acaba burda basina boyle bisi gelen varmi