Benım de bebeğim 14 günlük canım hiç telaş yapıp kendini korkutma daha dün bunun için doktora gittik sarılık oranına ve tahlillerine bakıldı normal herseyi ben senin yerinde olsam bir doktora gider tahlil yaptırırdım için rahatlasın diye,bende çok korkuyorum ne kadar doktora da gitsem bugün tam 5 saat uğraştım uyandırmak için.
ağladım en sonunda ve doktoru tekrar aradım yeni doğan bebekler günde 17 saate kadar uyurmuş sen mümkün olduğunca uyandırcağın zaman altını aç ıslak mendille sil ve sırtını ov teninden baktın hiç uyanmıyor konuşarak uğraş ve ayak altında prmak altına bastır uzun süre umarım senin de benım de bebeklerimiz düzelir 🙏🏻 3-4 saat uyuması da normal bu ara da telaş yapma hiç 😘