Selamlar. Kızım 2 buçuk aylık. Gece uykusunda problem yok sadece emmek için 2-3 sefer uyanıyo hatta uyanmıyo uykusunda içiyor. Ama gündüz 2 saatten fazla uyumuyor. Sabah 7 gibi kalktı öğlen 2 saat uyudu uyandı şuan hala uyanık (21:00) normal mi? Uykusu var ama dalamıyor ağlıyor kucakta gezip bakınmak istiyor karnı tok altı temiz gazı da çıktı 😔