Talhaninannesiii Kizlar iyice karıştırıyorum ama yine de nokta nokta kaliyor bundan önce sma kullaniyorduk tadini beğenmediği için buna geçtik normal mi aptamil kullanan anneler sizde de oluyor mu???
Minik-mucizemmmm Talhaninannesiii Aptamil kullanıyorum hiç erimeme sorunu yaşamadım.Derece ile 40 derece civarında (el yakmayacak şekilde ılık) olarak kullanıyorum.Suyunuzun sıcaklığı nasıl oluyor hazırlarken mamayı?
Talhaninannesiii Minik-mucizemmmm ılık canım ama nokta nokta kalıyor nedense 350gr olanlarda oluyor bazen diyorlar ana içim el vermiyor