Selamlar hayırlı akşamlar
bebeğim haftaya 3 aylık olacak ama 4 hafta erken doğdu. Atak haftasında (8. Hafta atağı) olduğu için mi bilmiyorum bakamadım akşamları o kadar çok ağlıyor ki emerken… Çok üzülüyorum bazen sağıp biberonla veriyorum bazen ağlaya ağlya zorluyorum emsin diye. Normalde maşallah iştahı güzel bir bebek ama karnı aç olduğu halde emmiyor. Bunu yaşayan var mı yakın zamanda ne önerirsiniz.