Beyza13345 benim kızım da 10 gün kaldı inan çok iyi anlıyorum seni bayramın 2. Günü çıkarttık 1 hafta sonra kontrole götürdük tekrar testler yapıldı ve tekrar enfeksiyon çıktı yine yatış denildi ama yemi çıktığı için bu sefer eve antibiyotik verildi 10 gün kullanın dedi doktor yarın 10. Gün oluyor öğleden sonra tekrar kontrole gidicem inşallah tahliller temiz çıkar da kurtuluruz şu illetten yoksa ne olur bilmiyorum
Allah yardımcımız olsun Rabbim yavrularımıza şifa versin.