Boncuk21 ben emziriyorum ama çalışıyorum da yanı zamanda sütümü bırakıp gidiyorum bi haftadır hastayım ilaç vermiyorlar malum ateşim düşmeyince en son serum takalım dediler ama 3-4 saat emzirme dediler bende hastaneye gitmeden 1-2 saat önce emzirmiştim mümü almıştım daha önce süt verilirken bi sorun olursa alternatif olarak kullanılsın diye ihtiyaç oldu araştırmalarım sonucu in iyi hipp ve sma diye öğrendim annem de kardeşime sma kullanmamıştı ve çok memnun kaldı ben emziremediğim için mecbur verdik mamayı çok sevdi gaz da yapmadı kusma da olmadı çok öyle bi sevdik içti baya bitirdi biberonunu