Bakag 4 aylik bebegimin bogazi cok kotu sesi catallasti öksuruyo emme ve mama istemiyo gribide var calpol veriyorum ama yarin dr goturene kadar bi onerisi olan anneler
Hbbknk Bakag burnunu sık sık açın nefes almasını kolaylaştırın ben gece bile kaldırıp açıyodum çok tıkanıp uyumadığı için nefes almakta zorlanmasın
Bakag Tsk ederim nebulizatorle fizyolojik buhar yapiyorum ama hic fayda etmiyo buyuk insan gibi kısik sesi öksurdukce agliyo
Hbbknk Bakag burun açmaktan kastım fizyolojik serumla açmak nebülatör değil serum sıkıp aspiratörle çekip sümüğü çıkarmanız lazım
Ozgkd Benim kizimda hasta ben simdi sogani dograyjp yakinina koydum benimde burnum tikaliydi bana da iyi geldi sizde yapabilirsiniz. Evde karanfil varsa 5-6 tane de karanfil batirabilirsiniz sogana