Prensesannisi 3 saatte bir uyutuyorum. Uyanma saatine göre 8-9 arasında ilk uykuya yatırırım, yaklaşık 1 saat uyur. 9-10 gibi uyanır. Sonra 12-1 gibi 2.uykuya yatar. 30-45 dk arası uyur. 4-5 arasında da 3.uykuya yatar yine bi 30-40 dk uyur. Uyku süreleri çok kısaldı, önceden 1-1,5 saat uyurdu. Herhalde artık 2 uykuya düşmemiz gerekiyor, sabah erken kalkmasının sebebi de o gibi. Yavaş yavaş uyku aralarını açmayı planlıyorum. Ama işte her bebek bir değil 🤷🏻♀️ bizimki düzene çok bağlı bi bebek, herşey motomot olmalı. 3 saat yerine 2 saat 50 dkda uyutmak istesem hayatta uyumaz ya da 3 saat 10 dk sonra desem asla. 3 saat dolunca tuvaletim bile gelse tutup çocuğu uyutuyorum 😅