Ya kızlar lütfen yardım yani bebeğim sürekli emmek istiyor zaten memeye çok düşkündü şimdi ek gıdaya geçtik güzelce yemeğini yiyor doyuyor eminim daha tabağını kaldırmadan saldırıyor meme istiyor. Yani haliyle süt olsun diye uğraşmaktan zayıflayamıyorum da. Sizler ek gıda ve emme dengesini nasıl sağladınız gerçekten çok merak ediyorum tecrübelerinizi 🙃