Kızım 40 günlük her beslenme sonrası gaz sancısından ağlıyor gazını çıkartıp sakinleştiriyorum aranıyor emzik veriyorum onu emiyor karnının doyduğundan eminim bezi günlük 5-6 tane çıkıyor ama yinede şüpheye düşüyorum açlıktan mı yoksa gaz sancısından mı aranıp huysuzlandığına sizde durumlar nasıl böyle mi😢