Asellllll okuyunca acaba ben mi yazdım dedim 3+14 aynı sorun mama kabul etmiyor biberon kabul etmiyor , emme olayimiz sıkıntı çok uzun kalmıyor memede ,uyurken güzel emiyor uyanıkken kısa ve ayakta genellikle 😖 evolvia hipp son olarak Bebelac almıyor aldığım mamalar çöp oluyor icmedigine mı yanayım ziyan olduğuna mı , keşke deneme boy olsa diye düşünmedim degil , bende son olarak Aptamil denicem , bu arada farklı biberon denedim bana çözüm olmadı , eğer bir formül bulursan buraya yaz olur mu takipteyim