Bebeklerde bogaz kızarıklığına ne iyi gelir 1 bucuk ayda resmen 3. Yü yasiyoruz yaaaaa. Tam gecti diyorum tekrar bastan basliyoruz. Antibiyotik igne herseyi kullaniyoruz her bogaz kizarikliginda. Simdi yutkunmakta zorlaniyor yine bogazlari kizardi heralde corba veriyorum ihlamur verdim biraz baska ne iyi gelir bogaz kizarikligina 🥺