nihal99 5 aylık olucak 1 haftadır emmek istemiyor kendini geriye atıyor bez sayısı da günde 2 koyu sarı çiş yapıyor iştah açıcı kullana bilir miyim hiç kullandınız mı?
Ysm2019 nihal99 benim bebeğimde 6 aylık emmek istemiyor ya ayakta gezdirerek emziriyorum yada emzirirken aksesuar yada oyuncaklarla memeye yakın koyup dikkatini dağıtıyorum öyle emiyor
MelinayAsel29 nihal99 istah acici aurup diye vitamin karisimi veriyor dr lar. Kan degerlerine gore dr onerebilir. 1 yasindan sonra balikyagi ile multivitamin onerir sanirim basim cok agriyor yanlis yazmista olabilirim arastirin
nihal99 BirAlparslanAnnesi maalesef mama da yemiyor doktor öneriyor bilen var mı diye soruyorum ağlıyor sürekli
BirAlparslanAnnesi nihal99 e doktor önerdiyse şurubun adınıda reçete etmedimi 🙄 nasıl olur ya daha çok küçük değilmi 😐 acaba sizin atak dönemi uzunmu sürüyorkü 4.ay atağında yiyip içmiyorlar genelde
nihal99 BirAlparslanAnnesi Bilmiyorum valla emmek istemiyor zinci dedi sadece öyle hiç bitmiyor bu atak dönemi
MelinayAsel29 nihal99 zinco bagisikligi guclendirmiyor mu Yanina da polivit vermisti dr multivitsmin olarak 1 yssi gecmistik isfahsizlik başladığında
BirAlparslanAnnesi nihal99 ama zinco şurubu çinko eksiliği ve ishal için veriliyo. Siz yinede tekrar sorun doktorunuzaa
nihal99 Ysm2019 Herşeyi denedim gerçekten memeyi bırakıcak herhalde 😟çok üzücü durum Allah sabır versin
nihal99 BirAlparslanAnnesi Evet araştırdım kendi doktorumuza gidicez aile hekimi söylemişti umarım emmeye baslar ve gerek kalmaz
Ysm2019 nihal99 pes etmeyin emzirmeye devam edin bu bir gecici süreç ısrarla devam ederseniz gecer emmeyede devam eder etrafı keşfettiği için bu aylarda emmek ve uyumak istemezler
nihal99 Ysm2019 İnşaallah bir anne olarak yıpranıyor insan biberonla veriyordum arada sağıp ona da alıştı galiba bıraktım şırıngayla veriyorum
nihal99 MelinayAsel29 geçmiş olsun öncelikle 5 aylık kontrolü var 17 Ocak ta tekrar gidince doktoruma sorucam teşekkür ederim