Rabiakosee Bende de ara ara oluyor. Sırtüstü yatıyorum ve bebeğimi üstüme alıyorum, o şekilde emiyor 3-5 dakika. Sonrasında biraz tazyiği azalıyor. Biraz sağım yapın diye önerdiler denedim ama çok faydasını görmedim. Bir de internette bir öneri gördüm ama sürekli olmadığı için denemeye çekindim açıkçası. Adaçayı içince süt azalıyormuş. Az olması kadar çok olması da sorun oluyor ama maalesef herkes anlamıyor bu durumu. Umarım yakında daha rahat emer bebeğiniz.