Merhaba 3 aylık kızım var. Anne sütü almiyor. 2 saatte bir 90 cc mama yiyordu. Artık saat başı uyanmaya başladı. Doktoru 120-150 cc vermelisin 3-4 saat arayla dedi. Yapıyorum ama 90 yiyip uyuyor asla devam etmiyor ve 1 saat sonra tekrar istiyor. 3 saat aç bıraktım 120 yaptım yine 90 yedi. Nasıl yapacağım bilmiyorum. Tavsiyesi olan varmı?