Z1414 mama sandalyesi baby plus aldım cok memnun kaldım tabı fiyatlar ucmus ben saglam olmasına baktım cunku bebek içinde sürekli hareket edıyo en azından yerinden oynanmıyor. Suluk chıcco aldım bin pişman oldum süreklı akıttı bıkmıs tım artık gecenler de gittim nuk aldım kı en ıyısı o hıc damlatmıyo baya arastırıp aldım fiyatı da normal piyasaya göre file almadım dişleri cıkınca onu yırta biliyo mus eczaneden normal silikon olandan aldım meyve içine koymak için.. 2 tane normal bebek kaşığı aldım özellikle bir marka almadım o an ne varsa e bebekte ondan aldım tabi bp içermiyor. Kesinlikle kavanoz. Yogurt mayalamak ıcın en bebektemde aldım dısarıdan herhangi bir marka da en bebekte kı cok hosuma gitti ama agzı sıkı kapanıyor. Sadece bıtane tabak almıstım fihser prıce almıstım. Baya bir işimi gördü genişti sonra dan oioi silikon tabaklar dan aldım bana kalsa almazdım esım aldı 😂 birde bardak aldım oioinın aklıma gelenler bunlar ☺️