Umay_ Z1414 Mama sandalyesi, Mama önlüğü, buharda pişirme aparatı, cam rende bir de silikon kaşık yeterli.
Fatmaaa22 Z1414 file emzik var ama bez olanından alma o güzel oluyor içine meyve koyuyorsun suyunu emiyor. Bir de cam rende çok iyi oluyor her şeyi ufacık rendeliyor. Bir de önlük olarak kollu önlük daha iyi diyorlar ben normal silikon önlük almıstım. Önlük leke tutmayandan olsun öyle çok iyi oluyor biraz pahalı ama değiyor. Bir de mama sandalyesi durum varsa kesinlikle alınmalı normal oturtarak zor yedirmiştim ben mama sandalyesinde çok kolay oluyor
esrefiMahlukatAnasi Bade28 @Z1414 kesinlikle destekliyorum bunu. Ben oioi set, lulunun renkleri gibi bir sayfadan kollu gömlek tipli önlük vs aldım. Oğlum hiçbirini kullandırmadı 😁 oioi vakumlu tabağı sürekli kullanıyorum memnunum, bir şey vereceğim zaman önüne koyuyorum ama şart mı derseniz kesinlikle değil, o paraya başka şeyler de yapılabilir.
Mihriafra Tombikdonerartikcokpahali Valla ben dökülmeyen tabak aldım. Hiç sevmedim kase daha rahat oluyor. Önlük. Kaşık. Yeter bence de. Bide hipin mamalarınu aldım onları yiyor çok seviyor. Çoğu ürün gereksiz bence
cocomelon33 Z1414 nuk alıştırma bardağı,oioi tabağı,wee ikili silikon kaşık,baby me kollu önlük(üstü kirlenmiyor ,içine su geçirmiyor ve leke tutmuyor) ,kiwi koala mama sandalyesi,cam rende,buharda pişirme aparatı bunlardan çok memnun kaldım.
minikmelegimmmm cocomelon33 hangı buharda pısırme aparatını kullanıyorsunuz paslanma yapıyormuş bazısı da ben ıkeanınkıne baktım çok pahalı muadılını arıyorum
watermelonlove cocomelon33 nuk alıştırma bardağı aldım daha geçmedik akıtma yok çekim gücüne baktım parmağımla bastım akmıyor ucunun delinmesi felan mı gerekiyor sanki çekim gücü zor gibi kullandınız mı siz
HappyKids Annelerimiz ek gıda gereçleri için hazırladığımız listeye de göz atabilir😍 https://ty.gl/ywfr7n5cse
minikmelegimmmm Z1414 ben de bır aya gecıcem onceden aldım çoğunu: mama sandalyesi komsum verdı ıkea antıloo cok begendım hıc oyle pahalıları alma benım kızım 5 aylık cok sevdı oturtuyorum yarım saat duruyor hıc sesını cıkarmıyor . Üç ay oncesınden oioi tabak bardak kaşık almıstım ıyı kı almısım sımdı fıyatı ıkı katı olmus 😂 bunlar haricinde avent suluk ,iki tane kollu su geçirmez mama önlüğü, cam pure kavanozları , meyve filesi , cam rende aldım :) bır de gerek olmayabılır ama benım gıbı yogurt yapmayı bılmıyorsan yogurt makınesı tavsıye ederım bazılarına gore gerek yok ama ben pratık olmasını ıstedım weewell aldım cok begendım yaptım hatta bır ıkı kasık da bebegıme verdım normal yoğurt yapmak ıcın zamanım yok bebegıme tek bakıyorum
cocomelon33 minikmelegimmmm BALATLI Buharda Sebze Pişirme Haşlama Aparatı https://www.hepsiburada.com/balatli-buharda-sebze-piirme-halama-aparati-p-HBV00000PPQSD?magaza=VipClass&url_src=ios-product-detail bunu aldım ben paslanma falan olmadı çok fazla kullanmıyorum şuan ilk zamanlar çok kullanıyordum.
ftmkck minikmelegimmmm bizde kiwi markasını aldik hem uygun hemde cok iyi fiyatına göre. Kullanan arkadaşlarımda var daha memnun olmayan çıkmadı açıkçası.
sokomel Z1414 oioi veya silikon setler bence alma ben aldım kullanmadım. plastik kaşıklar al. cam rende bir süre kullandım armut ve elma rendeledim. buhar makinası alma düdüklüde buharda pişirmek için metal aparat oluyor ondan alınabilir. plastik veya mika tabak alabilirsin. bez önlüklerden ve sıvı geçirmeyen önlüklerden alabilirsin.
Kgs2110 Z1414 valla bir hevesle insan herşeyi alıyor oioinin herşeyini aldım. Lcwnın su geçirmeyen önlüklerini vede mama kaşığı harici hiç birşey kullanmıyorum. Oioinin mama kaşıkları aşırı küçük geliyor bana.
cocomelon33 Kgs2110 aynen tabağından çok memnunum birsürü tabak kirletmeden tek tabakla halloluyo ama kaşığından hiç memnun değilim içi çukur değil yemeği alamıyorum kaşığıyla bir şey sığmıyor alacaklara tavsiye etmem.
Damla6117 Z1414 silikon kaşık silinebilir bir mama önlüğü haşlama aparatı en çok işime yarayanda bu arzum Shake take blendırlar var ek gıda için aldım tavsiye üzerine çok memnun kaldım sebzeleri haşlıyorum içine atıyorum haşlanmış sudan ekliyorum şipşak püre hazır yada şey yapıyorum elma armut haşlıyorum koyuyorum içine yine haşlanan sudan çekip tencereye koyup irmikle pişiriyorum o da hemencecik hazır oluyor kavanoz mama meyve püresi
Rulokat Z1414 mama sandalyesi önlük kaşık cam rende suluk (ben pipetli aldım ama henüz çekemiyor6+11 günlük) elma gibi rendelenebilir şeyleri rendeliyorum ya da meyveyeleri az suda pişirip blenderdan geçirip muhallebi kıvamına getiriyorum. İçine yoğurt ve pekmez de katıyorum.
Mom5457 Z1414 cam rende, mama kaşığı ve çatalı, silikon mama önlüğü, meyve süzgeci aldım ben mama tabağı vs almadım o ara istediğim ürün çok pahalıydı hâlâ öyle 😂