yavrusununannesii 20 aylık oğlum 4 5aydr bizle yatyr sürekli uyuynca koyuyrm yatagina ağlıyor nasıl alışr yardım
Badwolf yavrusununannesii biz de aynıyız 19aylik kızım ben dün gece itibariyle odasında yatırmaya başladım odamızdaki beşiği söktüm. Tabi şu an ben kızımla odasında yatıyorum ama umarım buraya alışıp beni komple bırakır aşama aşama ayırmaya çalışacağım.
Khrmn yavrusununannesii bence artık beşik yerine yatağa alistirin ilk önce yer yatağı yapın yine aynı odada olun sonra yavaş yavaş uzaklastirin beşikten sonra odasına alışması içinde zorluk yasiycaksiniz çünkü