Sedahumanur yani umarım çok mutlu olursunuz, küçük bir ilçe olduğu için kolayca bir çevre edinirsiniz. Komşuluk devam ediyor, insanlar genelde sıcaktır. Tabi belki de gittiğiniz apartmanda komşuluk olmaz bilemiyorum ama küçük bir yer herkes herkesi tanıyor. Kısa zamanda arkadaşlarınız eşinizin arkadaşlarının eşleri falan. Her şey çok güzel olur sizin için umarım 🙏🏻