AliAsafinannesiiii canım ben oglum 4 aylıkken ankaradakı tüm hastanelerı aradım (devlet) evime yakın olanları sonra pursaklar devlet hastanesinı aradıgımda o zaman hazıran2021 den bahsediyorum bana randevusuz bi sekılde gelıp muayene olup gün alabılcemi soyledıler bende baska hastaneye bakmadan ona gittim sıra aldık muayene etti 2ay sonrasına agustosa randevu verdı günümüz geldı sünnet yerine gittik 10 dk da hemen olup bitti benim bebegim 6 aylıktı ilk günü berbet bi sekide aglamayla gecti ama 2 3 cü günden sonra hiç bir seyi kalmadı gömük pipi bizim ki ondan dolayı 1 ay sonra tekrar götürdum 2ci bir mudahale yaptı azcık ucunu genişletti doktorfan memnunmusun diyecek olursan ben pek memnun kalmadım hemen bitsinde gidin diyr acele ve bastan savma yaptı kı 2 bir mudahaleye gerek kaldı.