Yasemen61 benimde kızım ay sonunda 18 aylik olacak ben konuşup konuşmamasını pek dert etmiyorum yani şu şekilde zaten zamanı gelince konuşacak allahin izniyle evet kelimeleri var konuşuyor ama en önemlisi söylediklerimin hepsini anlıyor oda kendini hazır hissedince konuşacak allahin izniyle benim bu süreçte yaptığım sey bol bol konuşmaki iki yas olayına gelirsek evet başladi sendrom bizde atma huyu başladı istediği olmayınca ağlama huyu yemek reddi bazı seylere de taktı mi takıyor valla