Melekmls dişlerim çok sorunluydu üstten 3 tane alttan 4 tane diş çekildi köprülü zirkonyum yapıldı 1 hafta oldu şu anda geçici yapıştırıldı memnunum sadece sert kabuklu şeyleri yemememi söyledi dr onun dışında herşeyi yiyorum tabi kendi disim gibi değil kirikta olsa cuurkte olsa keskindi en azndan 😁bununlada ısırıyorum ama ana disi gibi değil renk ve görüntüsünden memnunum bu ay sonunda kalıcı yapistirilcak köpek dişlerim kesilerek ve kanal tedavisi olarak köprü yapıldı önlere