asllcck Kızım beş gün sonra tam 6 aylık olacak ek gıda için bu ayıda doldurmasını mı bekleyeceğiz yoksa artık ek gıda için hazır mı geçen hafta kontrole götürdüm nezle için doktora sordum şuan değil dedi sizler ne zaman başladınız ?
yaseminkcmn asllcck bebeğin başını tutabiliyorsa mama sandalyesinde tek başına oturabiliyorsa doğum kilosunun iki katına çıktıysa ve artık yedikleriniz dikkatini çekiyorsa başlayabilirsiniz. 3 gün kuralıyla 1 çay kaşığı 1 tatlı ve 1 yemek şeklinde.
minikmelegimmmm asllcck bes gun sonra baslayın 180 gun dolunca gecıktırmek de ıyı degıl bu sefer secıcı olur bızım de uc haftamız var başlayacağım . Mama sandalyesine oturtuyorum alışsın dıye ayrıca bız yemek yerken agzını şapırdatıp açıyor saldırıyor ama uc hafta daha bekle dıye gülüyoruz :) bızımkı hazır muhtemelen