Kızlar 2 aylık kızım var erken Doğum yaptım ve kilosu suan 3.500 kasığında fıtık var ve doktor ameliyat dedi fıtık boğulması yaşayabilir kısır kalabilir dedi bir sürü şey söyledi ve hic
iyi değilim çok küçük anestezi kaldırırmı Cagresiz kaldım resmen tıkandım lütfen etrafında bile yaşayan varsa yazsın allah rızası için