Nuran84 iyide 5 aylık bebek 2 saatte acıkmaz ki. Yani bizim doktor 3. Aya geldiğinde artık 3 saate çıkart dedi. Benim kızım 2.5 saatte emiyordu. 4. Ay birden 4 saate çıktı korktum doktora götürdüm. 4 saat en ideali artık küçük değil daha uzun süre tok kalır dedi. Yani bunu 4. Ayda dedi. Tabi her doktor farklı şeyler söylüyor. Kimisi sarılık riski geçse de 2 saati beklemeyin her ağladığında emzirin diyor. Bizim doktor 1. Ayından sonra 2 saatten önce emzirme sağlığı için iyi değil 2 saat öncesi demişti. 2 saatten önce acıkmaz demişti