Kizlar soru tabiki bu degil boyle basliklara hevesle girip biz gebelik testi miyiz yazmak istediginizi bildiğimden boyle bir baslik attim😂 sorum su ki kizim 10 aylik 6 aylik oldugundan beri duzenli olarak her ay regl oluyorum. Ve 1 gun bile gecikme olmadan. Bu ay ayin 1 inde olmam gerekiyordu fakat olmadim. 4 gun gecikme oldugunda test yaptim negatif cikti. 7 gunde tekrar yaptim yine negatif. Yani daha sonra tekrarlamam gerekir mi emin degilim. Asil sorum su. Dogumdan sonra 2 seneye kadar regl düzensizliği normal sayiliyor fakat boyle duzenli olupta bi anda degisen bozulan oldu mu ? Bunun icin bir doktora vs danismali miyim ?